piątek, 5 kwietnia 2013

Film Tygodnia X

Tak, wiemy że nie było podsumowania Ligi Mistrzów. Obaj przeżywamy ciężkie chwile i naprawdę nie mamy czasu na dodanie tegoż tekstu. Ja dla przykładu nie mam ostatnio na nic czasu (godzina dodania tego wpisu mówi sama za siebie), jestem praktycznie cały czas poza domem etc. Majesty natomiast też walczy... ale z czym to Wam nie powiem. On zrobi to sam jeśli zechce :). Tak czy siak, na razie zapraszam do jubileuszowego, 10-go wydania Filmu Tygodnia.

Nie wiem jak Wy, ale ja dość mocno lubię uliczną odmianę piłki.

Zastanawia mnie tylko jedno: Jak zakończył by się pojedynek tego ulicznego kiwacza z na przykład Pepe.

Drugi film dla tych, co w futbolu lubią między innymi bramkarski refleks i kiksy obrońców.
W Realu Casillas siedzi na trybunach. Czy Barca wciąż musi stawiać na Cabajowatego Valdesa kiedy ma taki skarb na ławce?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz